Medewerker Front Office

Ben jij communicatief vaardig? Ben jij iemand die verantwoordelijkheid wil nemen en initiatieven durft te ontplooien? Kun jij met doorvragen doordringen tot de kern van een probleem? Als je dan ook nog eens een gezonde dosis empathie bezit, dan zijn wij op zoek naar jou. Maar eigenlijk vinden we het net zo belangrijk dat jij op zoek bent naar óns.

Wij zijn Aster. Wij helpen bedrijven efficiënter te werken door het beste te halen uit de laatste ontwikkelingen op ICT-gebied. Aster is een groeiende organisatie met een hecht team van medewerkers. We zijn praktisch ingesteld, oprecht en lossen graag dingen met elkaar op. We vinden het belangrijk dat mensen houden van hun werk – omdat ze zich willen blijven ontwikkelen, maar ook omdat je geluk op het werk meeneemt naar huis, en vice versa. Vanwege een vernieuwde opzet van onze organisatie zijn wij per direct op zoek naar een

Medewerker Front Office (m/v) 40 uur per week

De Medewerker Front Office is de schakel tussen onze klanten/relaties en onze Back Office. Je bent van begin tot eind verantwoordelijk voor binnenkomende vragen, klachten en storingsmeldingen. De ene keer handel je ze zelf af, de andere keer leg je ze neer bij de juiste persoon in ons Back Office. Je communiceert, registreert en coördineert. Daarbij is het vermogen tot empathisch handelen en kunnen doorvragen van groot belang. Je hebt een sturende rol richting Back Office-collega’s en streeft bij alles wat je doet naar excellente klantgerichtheid. Kennis van ICT is niet vereist, maar wel een pré. Ook zou het fijn zijn als je affiniteit met ICT hebt, ervaring binnen een dienstverlenende organisatie en bekend bent met Agile werkwijzen. Uiteraard trainen wij je op de ontbrekende gebieden.

Doelstelling
De Medewerker Front Office draagt mede zorg voor de continuïteit en beschikbaarheid van de technische/functionele ICT-infrastructuur van de klanten van Aster. Met begripvolle communicatie en kordaat optreden wordt bijgedragen aan de klanttevredenheid en een goed imago van de organisatie.

Plaats binnen de organisatie
De Medewerker Front Office valt onder verantwoordelijkheid van de directie.

In vijf woorden
Communicatief vaardig, collegiaal, initiatiefrijk, zelfstandig en accuraat.

Taken in het kort

  • Primair: Afhandeling tickets (van binnenkomst tot afsluiting), offertes en reclamaties; proactief bedienen en adviseren van klanten; inplannen van opdrachten en projecten.
  • Secundair: signaleren van veel voorkomende problemen/bezigheden (t.b.v. ons automatiseringsbeleid); inkopen vanuit goedgekeurde offertes; urenbewaking van tickets en projecten; diverse administratieve werkzaamheden.

Reageren
Wij zoeken iemand voor 40 uur per week. Interesse? Reageer dan hier. In je brief (maar bij voorkeur video) verwoordt je 1) je eerste reactie op een klant die zich telefonisch meldt met een klacht, en 2) hoe jij ervoor gaat zorgen dat deze klant weer tevreden wordt. Wij berichten je uiterlijk binnen 3 werkdagen of we je uitnodigen voor een kennismaking.

Meer weten over dit onderwerp?

Vul uw gegevens in dan nemen we contact met u op:

Nieuwsoverzicht

Chat met ons
Hulp op afstand
Vul uw session code in en klik "Verbind"