Aster Menu Helpdesk0172 – 722 333
13-03-2020

Coronavirus: mededeling over onze dienstverlening

De maatregelen van de overheid om het coronavirus (COVID-19) in te dammen, hebben gevolgen voor organisaties door heel Nederland. Graag informeren wij u wat dit betekent voor onze dienstverlening.

1. Wij leveren onze bijdrage om verdere verspreiding van het virus te voorkomen en de zwakkeren in onze samenleving te beschermen. Daarom werken onze medewerkers tot eind maart standaard vanuit huis. Hiervoor zijn de nodige aanvullende faciliteiten ingericht. Enkele personen zullen aanwezig zijn op ons kantoor om de logistieke processen niet te verstoren.

2. U kunt onverminderd rekenen op onze ICT-diensten. Met betrekking tot uw (digitale) werkplekken, verbindingen, netwerken, (cloud)opslag, security en communicatie komt uw bedrijfscontinuïteit niet in gevaar.

3. Alle afspraken en overleggen zetten we zoveel als mogelijk door via Teams. Dit geldt ook voor meetings met klanten, relaties en andere externen. Wij hebben een bericht gepubliceerd waarin wordt uitgelegd hoe u een Teams-vergadering organiseert.

4. Noodzakelijke (fysieke) bezoeken aan klanten gaan in principe door, op voorwaarde dat de klant hiermee instemt. Wij leven nauwlettend alle hygiëne-maatregelen na van het RIVM.

De richtlijnen van onze overheid zijn leidend voor verdere besluiten. Wij danken u voor uw begrip. Wij blijven onverminderd bereikbaar via 0172 – 722 333 en frontoffice@asterict.nl.

Richard Vermeer
Algemeen Directeur

Meer weten over dit onderwerp?

Vul uw gegevens in dan nemen we contact met u op:
Hulp op afstand
Vul hier de code in die u van ons krijgt:
U gebruikt een verouderde browser van Internet Explorer die niet meer wordt ondersteund. Voor optimale prestaties raden wij u aan om een nieuwere browser te downloaden. Hiervoor verwijzen wij u door naar:

browsehappy.com sluiten