Aster Menu Helpdesk0172 – 722 333
08-04-2020

Evelien Veldman: helpende hand en taartkunstenaar

Als tiener was ze één van de weinige meiden die koos voor een opleiding in de ICT. Dat bleek een voorbode, want sinds kort helpt Evelien Veldman klanten van Aster als medewerker front office.

“Als kind was ik al meer van de exacte kant. Computers vond ik erg interessant. Ik had een 286-pc met 20 mb geheugen. Voor mijn opleiding viel de keuze op technische informatica. Ik was één van de weinige meisjes, veel mensen vonden dat wel stoer. Het paste ook wel bij mij. Een opleiding met alleen maar meiden en dat getut? Ik moest er niet aan denken.”

Klantenbinding

“Wat mij aanspreekt in mijn werk bij Aster is dat ik me kan richten op klantenbinding. Ik sta klanten met vragen telefonisch te woord. Ik moet luisteren, aanvoelen wat ze willen. Als ik die klantvraag goed kan vertalen en kan bijdragen aan een goede, snelle oplossing, geeft dat voldoening.”

“In mijn vrije tijd bak ik graag taarten, ook op verzoek, voor verjaardagen en bruiloften. Het is een uit de hand gelopen hobby. Het begon met een taartenworkshop en ik kreeg er al snel plezier in. Ik plaatste foto’s van mijn taarten op Facebook en begon opeens verzoeken te krijgen. Hoewel ik zelf vooral de schoonheidsfoutjes zie, zijn anderen enorm enthousiast – en daar doe je het voor.”

Meer weten over dit onderwerp?

Vul uw gegevens in dan nemen we contact met u op:
Hulp op afstand
Vul hier de code in die u van ons krijgt:
U gebruikt een verouderde browser van Internet Explorer die niet meer wordt ondersteund. Voor optimale prestaties raden wij u aan om een nieuwere browser te downloaden. Hiervoor verwijzen wij u door naar:

browsehappy.com sluiten