Aster Menu Helpdesk0172 – 722 333
23-02-2016

Inkomende gesprekken Helpdesk

Van 22 februari jl. tot en met 4 maart a.s. zal onze partner ASN de inkomende gesprekken voor de helpdesk aannemen. Hierdoor kunnen onze helpdesk medewerkers volledig focus hebben voor de openstaande tickets, met als doel om het tickets drastisch te verlagen.

De Helpdesk verwerkt uiteraard ook nieuwe urgente zaken maar ook voor wijzigingsverzoeken of kleine incidenten kunt u een ticket openen via ASN.  Wij verzoeken u vriendelijk om uw boodschap zo duidelijk mogelijk over te brengen, zodat wij deze tickets adequaat kunnen oppakken. 

 Knipsel mobiele integratie

 

Meer weten over dit onderwerp?

Vul uw gegevens in dan nemen we contact met u op:
Hulp op afstand
Vul hier de code in die u van ons krijgt:
U gebruikt een verouderde browser van Internet Explorer die niet meer wordt ondersteund. Voor optimale prestaties raden wij u aan om een nieuwere browser te downloaden. Hiervoor verwijzen wij u door naar:

browsehappy.com sluiten