Aster Menu Helpdesk0172 – 722 333
28-11-2012

Maak kennis met Niels Zandbergen

Aangenaam, mijn naam is Niels Zandbergen. Officieel werk ik pas een paar maanden bij Aster, toch ken ik het bedrijf al wat langer. Eind vorig jaar ben ik namelijk als stagemedewerker bij Aster begonnen. Na een succesvolle afronding van mijn eindopdracht en mijn opleiding als systeembeheerder, ben ik in dienst gekomen.

Wanneer u met onze helpdesk belt, is de kans aanwezig dat u mij aan lijn krijgt. Als helpdeskmedewerker ondersteun ik klanten met het beantwoorden van vragen en het verhelpen van storingen. Wanneer dit niet gelijk lukt, dan leg ik het probleem voor aan een collega die gespecialiseerd is in het betreffende vraagstuk. De weken op de helpdesk starten altijd pittig, op maandagochtend is het altijd spitsuur. Het is uitdagend om dan gelijk aan te poten en de klanten weer op weg te helpen. Richting het einde van de week is het dan vaak wat rustiger. Dit maakt het werk lekker afwisselend.

Aster is een leuk bedrijf om te werken. De werksfeer is ontzettend open en transparant. Je kunt alles gewoon zeggen. Ik hoop mijn kennis en ervaring hier nog lang te mogen uitbreiden.

 

 

Hulp op afstand
Vul hier de code in die u van ons krijgt:
U gebruikt een verouderde browser van Internet Explorer die niet meer wordt ondersteund. Voor optimale prestaties raden wij u aan om een nieuwere browser te downloaden. Hiervoor verwijzen wij u door naar:

browsehappy.com sluiten