Aster Menu Helpdesk0172 – 722 333
24-02-2016

Saskia: dicht bij de klant

 

Klanten helpen bij hun ICT-vraagstukken. Dat is de taak van accountmanager Saskia Kruijswijk bij Aster.

Voorheen was Saskia jarenlang werkzaam als internationaal accountmanager bij de krant van wakker Nederland. Ook werkte ze voor een uitgever van ICT-vakbladen en een datacentrum. Met die ervaring op zak versterkt ze nu het buitendienstteam van Aster.

In haar functie geniet Saskia van het contact met klanten. “Ze helpen met hun ICT-vraagstukken, zodat ze efficiënter kunnen gaan werken. Daar draag ik graag mijn steentje aan bij.”

Aster omschrijft Saskia als een “rijdende trein”. Begin 2015 stapte de Alphense “met veel plezier” in. “Het is een jong en dynamisch bedrijf met een uitgebreid dienstenpakket. Daarmee kunnen wij onze klanten optimaal bedienen. Het zijn producten en diensten die er echt toe doen.”

Dankzij haar vele hobby’s is Saskia ’s avonds en in het weekend net zo druk als op kantoor: hardlopen – of eigenlijk: alle sporten, uit eten gaan, een wijntje drinken, lezen, zingen. En o ja: dan zijn daar ook nog haar echtgenoot (onlangs 25 jaar getrouwd!) en twee kinderen. “Ik kom tijd te kort,” besluit Saskia lachend.

_DSC5920 350x233

 

Meer weten over dit onderwerp?

Vul uw gegevens in dan nemen we contact met u op:
Hulp op afstand
Vul hier de code in die u van ons krijgt:
U gebruikt een verouderde browser van Internet Explorer die niet meer wordt ondersteund. Voor optimale prestaties raden wij u aan om een nieuwere browser te downloaden. Hiervoor verwijzen wij u door naar:

browsehappy.com sluiten