Helpdesk

Support voor onze klanten

Aster ICT Helpdesk
Voor vragen of problemen met uw automatisering staat de Aster ICT Helpdesk voor u klaar. De helpdesk is telefonisch én online bereikbaar. Onze deskundige helpdeskmedewerkers beantwoorden uw vragen en lossen uw problemen en storingen zo snel mogelijk op. Als het mogelijk is meteen telefonisch, of op afstand. Lukt dit niet dan komt er zo snel mogelijk iemand bij u langs, volgens de gemaakte afspraken. Alle meldingen en storingen registreert Aster ICT met een ticket in de Online Servicedesk. U kunt hier online uw tickets bekijken, aanpassen en toevoegen en de actuele status zien. Na uw melding ontvangt u een e-mail ter bevestiging, na afhandeling ontvangt u een voortgangsrapportage per e-mail.

Telefonische helpdesk
De telefonische helpdesk is op werkdagen geopend van 7:30 tot 18:00 uur, en bereikbaar op 0172-722333, kies optie 1.

Online Servicedesk
De Online Servicedesk is 24 uur per dag bereikbaar voor meldingen, uw meldingen worden binnen de reguliere werktijden zo snel mogelijk in behandeling genomen. U kunt hier inloggen op de Online Servicedesk.

 

Neem direct contact op

Chat met ons
Hulp op afstand
Vul uw session code in en klik "Verbind"