Wouter van der Hoorn versterkt Front Office
Wouter van der Hoorn verruilt per 1 november de afdeling Operations voor de Front Office. In die rol is hij, samen met Eefje van der Zwet, het eerste aanspreekpunt voor klantvragen.
“Wouter heeft indruk gemaakt met zijn enthousiasme, sociale skills en empathisch vermogen”, zegt Richard Vermeer, algemeen directeur van Aster ICT. “Wij hebben er alle vertrouwen in dat hij, samen met Eefje, de juiste persoon is om onze klanten verder te helpen met hun vragen.”
De Front Office is het eerste aanspreekpunt voor vragen en problemen. Front Office-medewerkers nemen vragen op, zetten die intern uit en dragen zorg voor een correcte afhandeling.
“Ik vind het altijd leuk om nieuwe dingen te leren en sta graag voor klanten klaar”, zegt Wouter. “Op deze manier krijg ik daar de kans voor.”
Met de overstap wijzigt ook de functie van de Front Office. Zo worden activiteiten met betrekking tot Identity Management, monitoring en registratie kritische signalen vanaf nu belegd bij de Front Office. Hierdoor komt de focus van Operations nadrukkelijker te liggen op beheer en support.