Aster begint 2018 met een nieuwe site en huisstijl
Aster begint het nieuwe jaar met een nieuw logo, een nieuwe site en een nieuwe pay-off. Ook de naam is aangepast: van Aster ICT naar simpelweg Aster. Met deze metamorfose in site en huisstijl willen we aansluiten op onze vernieuwde werkwijze en tevens de klantervaring verbeteren.
Naast uiteraard het frisse en dynamische design, zal het u zijn opgevallen dat de nieuwe site niet langer productgericht, maar vraaggericht is. Want wij zijn geen passieve catalogus, maar een strategische partner die proactief meedenkt, en oplossingen biedt die aansluiten op uw wensen. Voor bezoekers hebben we het daarmee gemakkelijker gemaakt de antwoorden, diensten en ondersteuning te vinden die zij zoeken. Dat was op onze oude website niet altijd even eenvoudig.
De vloeiende lijnen en overlappende vormen van de nieuwe huisstijl staan voor souplesse en verbinding. Dit past bij onze vernieuwde strategie en werkwijze. In de loop van afgelopen jaar heeft u kennis kunnen maken met ons front office, dat verantwoordelijk is voor alle binnenkomende vragen. Ook zijn we agile gaan werken.
Nieuwe pay-off
‘Optimise your enterprise’, luidt onze nieuwe pay-off. Want dat is wat we doen: wij optimaliseren uw bedrijfsprocessen, zodat u uw kosten verlaagt, en uw omzet en efficiëntie verhoogt. ICT is het middel daartoe, maar die techniek is niet wat ons werkelijk drijft. Het gaat ons om de concrete vooruitgang die wij op uw werkvloer realiseren, en het aangaan van langdurige strategische partnerships. Daarom kon dat ‘ICT’ na ruim tien jaar prima uit onze naam.
De website is nog niet af. Net als dat wij met klanten in sprints werken, doen wij dat ook met de site. De komende maanden zal de site worden uitgebreid en de functionaliteiten verder verfijnd. Een work in progress dus.
We nodigen u dan ook van harte uit om eventuele tips en feedback met ons te delen.