Aster Menu Helpdesk0172 – 722 333
04-08-2016

Maki: leuk en makkelijk

Op 1 augustus hebben wij ons ticketsysteem volledig ondergebracht binnen Maki. Dit heeft als voordeel dat alle registraties in één systeem vindbaar zijn. De verbeterde interne beheersing leidt tot een versnelling van het supportproces.

dark picture macro gear mechanism, in rusty dirty grunge style with shaded effect and dark corners and slight brightening texture

Overzichtelijk én transparant.

De registratie en afhandeling van tickets is in Maki direct inzichtelijk, ook voor u als klant. U ziet gelijk wie wát doet en wanneer. U kunt ook feedback hierop geven. Bijlages kunnen eenvoudig worden toegevoegd, door ze te uploaden of ze gewoonweg te slepen. De voortgang wordt gemeld, door middel van een e-mail met een unieke link. Via deze link wordt u direct ingelogd in het systeem, waar u de betreffende ticket kunt bekijken, evenals andere openstaande of afgesloten incidenten.  Daarnaast is de interface verbeterd: de zogenaamde “feedweergave” (zoals gebruikt door bijvoorbeeld LinkedIn en Whatsapp) is overzichtelijk en toont direct de meest actuele informatie. Ook is deze geoptimaliseerd voor gebruik op uw smartphone of tablet.

Maki

Op 2 juni presenteerden wij met trots Maki aan onze relaties aanwezig op ons klantevent. Maki is onze oplossing voor de complexe softwaresystemen, waar veel organisaties nu mee te maken hebben. Voor elk bedrijfsproces is een apart stukje software nodig. Soms werken deze systemen samen, maar vaak ook niet. Dit leidt tot irritatie bij medewerkers en verlies in efficiëntie.

Een ERP (Enterprise Resource Systeem) waarin alle processen binnen het bedrijf op elkaar aansluiten en soepel verlopen: dat is de oplossing waaraan onze software-ontwikkelaars werken. Maki is flexibel, leuk en makkelijk. Dit weten we, omdat we er zelf mee werken. Hierdoor signaleren wij als gebruiker wat werkt en wat nóg beter kan. Zo kunnen we blijven bijsturen, terwijl Maki groeit.

Urenregistratie

Naast het ticketsysteem gebruiken wij Maki al langere tijd voor onze urenregistratie. We registreren al onze projecten en orders in Maki. Doordat wij gemaakte tijd direct aan deze opdrachten koppelen, is altijd helder waaraan onze tijd wordt besteed. Nuttige informatie, zowel voor ons intern als voor onze klanten! Sinds 1 augustus kunnen wij ook taken aanmaken, bijvoorbeeld binnen een project. Dit maakt het mogelijk specifieke taken toe te wijzen aan personen of groepen. Zo kunnen we de voortgang van projecten nog zorgvuldiger bewaken en beheersen.

Maki helpt ons onze dienstverlening en communicatie te verbeteren. Onze klanten krijgen meer inzicht in de voortgang van opdrachten en incidenten, alsook de tijd die we eraan besteden. Maar Maki is nog volop in ontwikkeling: wij zien nog veel meer kansen en mogelijkheden om processen te verbeteren. De onze, maar wellicht ook die van u?

Meer weten over dit onderwerp?

Vul uw gegevens in dan nemen we contact met u op:
Hulp op afstand
Vul hier de code in die u van ons krijgt:
U gebruikt een verouderde browser van Internet Explorer die niet meer wordt ondersteund. Voor optimale prestaties raden wij u aan om een nieuwere browser te downloaden. Hiervoor verwijzen wij u door naar:

browsehappy.com sluiten