Front Office vanaf nu eerste aanspreekpunt hulpvraag
Aster groeit snel en zit midden in een transformatie. Een leidend principe in dit proces is het verbeteren van de klantervaring. Om die reden hebben wij ervoor gekozen de behandeling van binnenkomende klantvragen- en verzoeken anders te organiseren. Vanaf nu wordt ons nieuw opgezette Front Office uw eerste aanspreekpunt. Wij lichten graag toe wat dit voor u betekent.
Kort samengevat weet u met onze nieuwe werkwijze beter waar u aan toe bent. De Front Office – bestaande uit Ingrid de Bont, Sandra Burgman en Eefje van der Zwet – is vanaf nu het eerste en enige aanspreekpunt voor al uw vragen en problemen. Zij zijn verantwoordelijk voor het opnemen van uw vraag, het intern uitzetten ervan en de correcte afhandeling van het ticket.
Voorheen kreeg u, wanneer u belde met vragen of problemen, iemand van onze supportgroep te spreken. Wij merkten echter dat dit links en rechts ‘brandjes blussen’ niet altijd bevorderlijk was voor het benodigde overzicht – zowel dat van ons als dat van de klant. Het ene moment was een supportmedewerker een opdracht aan het inplannen, dan weer stuurde hij een vraag door naar een collega, om vervolgens met een lopende hulpvraag aan de slag te gaan.
Snel duidelijkheid
In de nieuwe situatie filtert de Front Office uw vragen op basis van inhoud en urgentie. Daarna zorgt de medewerker in kwestie ervoor dat de vraag intern bij de juiste support-medewerker wordt neergelegd. Doordat ons Front Office zo verantwoordelijk is voor de coördinatie en de planning, krijgen onze supportmedewerkers de handen vrij om te doen waar ze goed in zijn: het snel en vakkundig verhelpen van uw problemen. De medewerkers van de supportgroep en de system engineers zullen worden ondergebracht in de Back Office. In voorkomende gevallen kan een Front Office-medewerker besluiten u daarmee in direct contact te brengen.
Met deze nieuwe werkwijze ruimen wij de bottlenecks in onze support uit de weg. We rekenen erop dat wij (en daardoor ook u) hierdoor efficiënter zullen werken. Uw vragen komen eerder op de juiste plek terecht, u weet direct wie verantwoordelijk is voor uw ticket en wij kunnen oplossingen sneller doorvoeren.
De interne veranderingen zijn grotendeels geïmplementeerd en worden de komende weken gefinaliseerd. Ons telefonisch keuzemenu zal spoedig worden aangepast op de nieuwe situatie. Ook zullen onze Front Office-medewerkers op onze website aan u worden voorgesteld. Mocht u vragen hebben over onze nieuwe werkwijze, dan kunt u bellen met ons Front Office: 0172 722 333.