Aster Menu

[OPGELOST] Storing: Microsoft-platform

09-10-2025

[11:20] We constateren dat er een algemene storing op het Microsoft-platform gaande lijkt te zijn.

Dit betekent concreet dat eindgebruikers een verminderde werking van Microsoft-diensten zoals Outlook, Teams en Excel kunnen ervaren. Ook kan er impact zijn op derde partij-applicaties die middels Single Sign-On (SSO) gekoppeld zijn aan jullie Microsoft-platforms.

Microsoft zelf heeft op dit moment nog geen officieel statement geplaatst. Zodra er meer bekend is, zullen we jullie uiteraard informeren.

 

***DE STORING IS INMIDDELS VOORBIJ***

Hulp op afstand
Vul hier de code in die u van ons krijgt:
U gebruikt een verouderde browser van Internet Explorer die niet meer wordt ondersteund. Voor optimale prestaties raden wij u aan om een nieuwere browser te downloaden. Hiervoor verwijzen wij u door naar:

browsehappy.com sluiten