[OPGELOST] Storing: Microsoft-platform
[11:20] We constateren dat er een algemene storing op het Microsoft-platform gaande lijkt te zijn.
Dit betekent concreet dat eindgebruikers een verminderde werking van Microsoft-diensten zoals Outlook, Teams en Excel kunnen ervaren. Ook kan er impact zijn op derde partij-applicaties die middels Single Sign-On (SSO) gekoppeld zijn aan jullie Microsoft-platforms.
Microsoft zelf heeft op dit moment nog geen officieel statement geplaatst. Zodra er meer bekend is, zullen we jullie uiteraard informeren.
***DE STORING IS INMIDDELS VOORBIJ***