Aster Menu Helpdesk0172 – 722 333
24-07-2015

Aster werkt samen met Starred voor het meten van klanttevredenheid

Alphen aan den Rijn, 24 juli 2015

Aster gebruikt de technologie van de Nederlandse startup Starred om haar klanttevredenheid te meten.

Richard Vermeer, algemeen directeur van Aster is blij met de gebruiksvriendelijkheid van de feedbacktool van Starred: “Een korte vragenlijst die op één scherm past is voor mij heel nuttig, omdat het precies de hoofdzaken weergeeft waar onze klanten ons op kunnen evalueren. Ik geloof namelijk niet dat lange vragenlijsten die je weleens ziet echt kunnen leiden tot verbetering. Met Starred zien we in één oogopslag hoe onze klanten over ons denken, dit is heel nuttig. Dat is de reden waarom Aster de samenwerking met Starred heeft verlengd”.

Mark Berendsen, Managing Director van Starred en Lars van Wieren, oprichter van Starred, hebben beiden een achtergrond bij Google. Bij Google hebben ze geleerd de gebruiker altijd op één te zetten. “Wij hebben dit in Starred verwerkt”, zegt Mark Berendsen. “Dit maakt dat respondenten graag hun feedback geven via Starred”.

Starred helpt organisaties op een schaalbare manier aan waardevolle feedback, zonder dat het veel tijd van klanten vergt, of hier hoge kosten aan verbonden zijn. Spotify, Wehkamp, VARA-BNN en Centralpoint zijn enkele voorbeelden van klanten van Starred. Oprichter Lars van Wieren ontving in 2014 een LOEY Award voor beste starter in de categorie Tech.

 

klanttevredenheid

klanttevredenheid

Hulp op afstand
Vul hier de code in die u van ons krijgt:
U gebruikt een verouderde browser van Internet Explorer die niet meer wordt ondersteund. Voor optimale prestaties raden wij u aan om een nieuwere browser te downloaden. Hiervoor verwijzen wij u door naar:

browsehappy.com sluiten