Bijna 20.000 oplossingen
In bijna negen jaar tijd heeft Aster een kleine 20.000 problemen, vragen en storingen opgelost en verholpen. Om precies te zijn: sinds 1 mei 2005 zijn er 19.372 tickets afgehandeld voor onze klanten. De afhandeling van tickets gaat steeds sneller en efficiënter.
19.372 Is natuurlijk een flink getal, maar bestrijkt een behoorlijke periode. De afgelopen tijd worden er ongeveer 80 tickets per week geregistreerd. De mensen van onze helpdesk hebben naast het aanmaken van de tickets dan ook genoeg tijd om ze goed op te lossen. En dat is natuurlijk waar het allemaal om draait.
Van telefoon naar online
De afgelopen jaren is er veel veranderd door de mogelijkheden die we online kunnen bieden. In het begin werd bijna elk probleem en elke vraag per telefoon aan ons gemeld. Met name de paar jaar gebeurt dit steeds meer via de Online Ticketservice.
Snellere afhandeling
Het aanmaken van online tickets zorgt ervoor dat we steeds sneller problemen zijn gaan oplossen. Voor ons is in één overzicht helder wat het probleem is en u kunt eenvoudig op elk moment bekijken hoe de zaken ervoor staan.
Aster is blij met alle keren dat we u hebben kunnen helpen. We blijven ons elke dag inzetten om deze service verder te verbeteren.