Aster Menu

Maak kennis met Henry Hoek

14-01-2015

Ik ben Henry Hoek, aangenaam. Sinds april 2014 werk ik bij Aster als helpdeskmedewerker. Na mijn opleiding ict-beheer wist ik al snel dat ik niet in de detachering of iets dergelijks terecht wilde komen. Ik wilde werken met een vast clubje leuke mensen. En daarnaast mijn kennis verder ontwikkelen. Aster biedt die mogelijkheid op de helpdesk.

In mijn functie beantwoord ik de telefoon van de helpdesk, meld incidenten en los deze op als het kan. Afhankelijk van de melding beoordeel ik of de problemen op afstand op losbaar zijn, of dat er iemand heen moet. In sommige gevallen zal ik samen met een collega het probleem oplossen. Het leuke is dat veel klanten mij al kennen en op die manier bouw je toch een band op. In de ict-wereld moet je je kennis blijven ontwikkelen en blijven leren. Op deze plek lukt dat goed.

De omgang met mijn collega’s is leuk en goed. Tijdens stages merkte ik dat mensen vrij kritisch kunnen zijn. Hier bij Aster zijn ze positief kritisch, en proberen je te ondersteunen als je ergens nog wat minder goed in bent. Dat is prettig.

Henry Hoek

Hulp op afstand
Vul hier de code in die u van ons krijgt:
U gebruikt een verouderde browser van Internet Explorer die niet meer wordt ondersteund. Voor optimale prestaties raden wij u aan om een nieuwere browser te downloaden. Hiervoor verwijzen wij u door naar:

browsehappy.com sluiten