Aster Menu

Maak kennis met Kees van Vliet

28-01-2015

Ik ben Kees van Vliet, aangenaam. Sinds oktober 2014 werk ik bij Aster op de helpdesk. Ook wel derdelijns-support genoemd. Dit betekent dat ik me bezig houd met wat complexere vraagstukken die wat meer tijd en aandacht vragen. Hiervoor heb ik 28 jaar bij HP gewerkt, dit is toch echt iets anders. Een leuke nieuwe uitdaging.

Het grootste verschil is de veelzijdigheid van deze functie. Bij mijn vorige werkgever lag mijn focus op 1 specialisme en nu bij Aster heb ik met alle facetten van ICT te maken. In de praktijk heb ik iets minder contact met de klant dan mijn collega’s van de eerste en tweedelijns-support . Problemen die ik vaak tegenkom zijn die problemen die aan de serverkant voorkomen en niet bij de klant. Al ondervindt de klant natuurlijk wel problemen hierdoor. Het is leuk en uitdagend dat ik nu voor veel verschillende klanten werk, voorheen werkte ik vaak jarenlang voor één klant. Dat is toch anders.

Aan die veelzijdigheid moest ik in het begin erg wennen. Aan het begin wil je alles meteen oppakken, maar dat kan nu eenmaal niet. Gelukkig heb ik prima collega’s. En zijn we een fijn team met een goede mix van ervaren oudere mensen en jonge mensen.

 

 

 

 

Hulp op afstand
Vul hier de code in die u van ons krijgt:
U gebruikt een verouderde browser van Internet Explorer die niet meer wordt ondersteund. Voor optimale prestaties raden wij u aan om een nieuwere browser te downloaden. Hiervoor verwijzen wij u door naar:

browsehappy.com sluiten