Meer inzicht in telefonie met de Azure Connector
Telefonie bevat voor organisaties waardevolle informatie. Helaas vloeit die data direct door naar uw provider. Met de Azure Connector krijgt u beter inzicht in telefoniedata en houdt u die in eigen bezit.
Gegevens van telefoongesprekken – vast en mobiel – kunnen u veel vertellen over uw organisatie. Hoe lang staan mensen in de wacht? Hoe lang duren gesprekken? In welke klanten en relaties steekt uw organisatie de meeste belminuten?
Mooie aanvulling
Dit, en veel meer, wordt standaard geregistreerd. Het probleem is dat de meeste organisaties hier zeer gebrekkig of helemaal geen inzicht in hebben. Informatie gaat rechtstreeks naar de provider en inzage blijft veelal beperkt tot de maandelijkse factuur. Zonde, omdat die gegevens waardevol zijn voor een organisatie. Zo vormen ze een mooie aanvulling op uw tijdsregistraties, financiële data en klantgegevens.

Maakt uw organisatie gebruik van Microsoft Azure en belt u via Broadsoft – dit geldt standaard voor alle telefonieklanten van Aster – dan kunt u de Azure Connector laten installeren.
Visualisaties
De Azure Connector van X2R brengt een verbinding tot stand tussen Broadsoft en een database binnen Microsoft Azure. Dit betekent dat u alle telefoniedata tevoorschijn kunt toveren in Microsoft Power BI. Deze kunt u mitigeren of samenvoegen met andere gegevens. Zo creëert u eigen visualisaties en rapportages die u een ongeëvenaard inzicht bieden in uw telefonie, uw processen en uw klanten.
Met het oog op privacy-trends is het daarnaast aanbevelenswaardig om toe te werken naar een situatie waarin u zelf, zo veel als mogelijk, eigenaar bent van uw data. De Azure Connector vormt hiervoor een mooie eerste stap.