Aster Menu

Verholpen storing

17-03-2023

Goedemorgen,

We willen u graag op de hoogte stellen dat de netwerkstoring die gisteren aan het einde van de middag optrad nu is opgelost.
Om 2.55 uur heeft KPN gemeld dat het volledige herstel van de beschikbaarheid van de verbindingen is gerealiseerd.

We begrijpen dat deze storing voor ongemak heeft gezorgd.
We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat dit soort storingen in de toekomst worden voorkomen.

Zodra het RFO (Reason for Outage) beschikbaar komt, zullen we deze met u delen om u te informeren over de oorzaak van de storing en de maatregelen die genomen worden om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen.

Als u nog vragen heeft of verdere assistentie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
We staan altijd klaar om u te helpen.

Hulp op afstand
Vul hier de code in die u van ons krijgt:
U gebruikt een verouderde browser van Internet Explorer die niet meer wordt ondersteund. Voor optimale prestaties raden wij u aan om een nieuwere browser te downloaden. Hiervoor verwijzen wij u door naar:

browsehappy.com sluiten