Aster Menu

Tyler van der Zwet geeft klanten positieve ervaringen

02-06-2022

De supportafdeling van Aster heeft er een nieuw gezicht bij: Tyler van der Zwet. Na een LOI-thuisstudie en het behalen van Microsoft-certificaten zet Tyler zich nu in voor een optimale gebruikerservaring voor klanten.

“Ik heb de LOI-thuisstudie voor software developer gevolgd, maar de focus op coderen stond me niet zo aan. Toch was mijn interesse voor IT definitief gewekt. En dan met name de menselijke kant. Ik heb altijd wel interesse gehad in technologie, maar ik was niet zo iemand die computers uit elkaar haalde. IT draait voor mij om klantcontact en mensen helpen, ze een fijne gebruikservaring bieden. Dát vind ik leuk.”

Elke dag anders

“Aster gaf mij de kans om Microsoft-certificaten te halen. Dat lukte me in een redelijk rap tempo, en toen ben ik blijven hangen. Op de supportafdeling loop je nooit binnen met het idee: dit ga ik vandaag doen, elke dag is anders. Het mooie is dat ik in deze rol een vervelende ervaring van een klant kan omzetten in een positieve ervaring: je lost issues op. Je rolt van het ene ticket in het andere en de dag is voorbij voordat je het weet.”

Rustig tekenen

“Buiten werk heeft sport voor mij de hoogste prioriteit. Ik ben de afgelopen jaren fors afgevallen en ik wil niet meer terug naar mijn oude gewicht. Dat vraagt ook om discipline, dat is echt mijn anker geworden. Ik sport meerdere keren per week, ik teken elke dag een halfuur en ik lees wekelijks minimaal 80 bladzijden van een boek, vooral zelfhulpboeken en autobiografieën van succesvolle personen. Tekenen vind ik rustgevend. Even niet online, geen tablet, maar ouderwets met een potlood, papier en een gum. Dat werkt voor mij perfect.”

Hulp op afstand
Vul hier de code in die u van ons krijgt:
U gebruikt een verouderde browser van Internet Explorer die niet meer wordt ondersteund. Voor optimale prestaties raden wij u aan om een nieuwere browser te downloaden. Hiervoor verwijzen wij u door naar:

browsehappy.com sluiten