Aster Menu Helpdesk0172 – 722 333
03-03-2021

Nieuwe tickets voortaan direct in Maki

Om het melden van tickets te vereenvoudigen, ontvangen alle klanten van Aster in maart een account voor Maki. Daarmee kunnen nieuwe tickets rechtstreeks in ons servicesysteem worden aangemeld.

Tickets worden gebruikt voor het behandelen van vragen en problemen. De voortgang van een ticket is te volgen in ons ticketsysteem Maki. Van oudsher zijn tickets te melden via onze website, chat, telefonisch en per mail. Daar komt Maki nu als mogelijkheid bij. Op termijn is het de wens dat Maki het primaire middel wordt voor het aanmelden van tickets.

In de eerste twee weken van maart ontvang je een Maki-account, zodat je tickets direct in dit systeem kunt aanmaken.

We zetten de voordelen hiervan op een rij.

1. Tijdsbesparing

Het direct registeren van tickets bespaart zowel de klant als de engineer tijd, waardoor issues sneller worden verholpen. Hulpvragen hoeven niet meer handmatig te worden overgezet van mail of telefoon naar Maki.

2. Monitoren responsetijd

Organisaties willen inzicht in de gemiddelde responsetijd van tickets. Verschillende manieren van aanleveren vertroebelt het zicht hierop. Met het registreren van tickets in Maki hebben we een eenduidig beeld van zowel de tijd van aanmaak als die van afronding. Zo wordt de precieze responsetijd bekend.

3. Zicht op alle tickets

Elke melding wordt direct en op de juiste wijze digitaal vastgelegd; alles in hetzelfde systeem. Een vast contactpersoon bij elke organisatie krijgt rechten om alle tickets, zowel lopend als afgerond, te bekijken. Zo heeft de organisatie een actueel en volledig zicht op alle issues.

4. Aangeven prioriteit

In Maki geef je aan welke prioriteit een melding heeft: normaal, middel, hoog of kritiek. De tickets worden vervolgens naar die kwalificatie gegroepeerd en verwerkt conform de contractvoorwaarden. Dit zorgt voor duidelijkere verwachtingen en een soepele afhandeling van de tickets.

Meer weten over dit onderwerp?

Vul uw gegevens in dan nemen we contact met u op:
  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Lees ook:

Coronavirus: mededeling over onze dienstverlening

De maatregelen van de overheid om het coronavirus (COVID-19) in te dammen, hebben gevolgen voor organisaties door heel Nederland. Graag…

Lees meer
Hulp op afstand
Vul hier de code in die u van ons krijgt:
U gebruikt een verouderde browser van Internet Explorer die niet meer wordt ondersteund. Voor optimale prestaties raden wij u aan om een nieuwere browser te downloaden. Hiervoor verwijzen wij u door naar:

browsehappy.com sluiten