Aster Menu

Coronavirus: een update over onze werkwijze

16-12-2020

De maatregelen van de overheid om het coronavirus (COVID-19) in te dammen, hebben gevolgen voor organisaties door heel Nederland. Graag informeren wij u wat dit in 2021 betekent voor onze dienstverlening.

Coronavirus

Wij leveren onze bijdrage om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Daarom werken onze medewerkers standaard thuis. Hiervoor zijn de nodige aanvullende faciliteiten ingericht. Dagelijks zijn maximaal drie personen aanwezig op ons kantoor om de logistieke processen niet te verstoren.

Digitaal contact

Afspraken en overleggen zetten we zoveel als mogelijk door via Teams. Dit geldt ook voor meetings met klanten, relaties en andere externen.

Beschikbaarheid

Ondanks dat we in de basis niet op locatie werken, kunt u onverminderd rekenen op onze diensten en onze beschikbaarheid. Met betrekking tot uw (digitale) werkplekken, verbindingen, netwerken, (cloud)opslag, security en communicatie komt uw bedrijfscontinuïteit niet in gevaar.

Noodzakelijke bezoeken

Noodzakelijke (fysieke) bezoeken aan klanten gaan in principe door, op voorwaarde dat de klant hiermee instemt. Wij leven nauwlettend alle hygiëne-maatregelen na van het RIVM.

Wij verwachten bovenstaande werkwijze zeker tot de zomer van 2021 aan te houden. De richtlijnen van onze overheid zijn leidend. Wij danken u voor uw begrip. Wij blijven onverminderd bereikbaar via 0172 – 722 333 en frontoffice@asterict.nl.

Bekijk ook:

Office 365 training

Office 365 Training: De Sleutel tot Productiviteit en Samenwerking

Tegenwoordig is Office 365 een absolute must-have voor organisaties van alle soorten en maten. Met een uitgebreide set van producten…

Lees meer
Hulp op afstand
Vul hier de code in die u van ons krijgt:
U gebruikt een verouderde browser van Internet Explorer die niet meer wordt ondersteund. Voor optimale prestaties raden wij u aan om een nieuwere browser te downloaden. Hiervoor verwijzen wij u door naar:

browsehappy.com sluiten