Coronavirus: een update over onze werkwijze
De maatregelen van de overheid om het coronavirus (COVID-19) in te dammen, hebben gevolgen voor organisaties door heel Nederland. Graag informeren wij u wat dit in 2021 betekent voor onze dienstverlening.
Coronavirus
Wij leveren onze bijdrage om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Daarom werken onze medewerkers standaard thuis. Hiervoor zijn de nodige aanvullende faciliteiten ingericht. Dagelijks zijn maximaal drie personen aanwezig op ons kantoor om de logistieke processen niet te verstoren.
Digitaal contact
Afspraken en overleggen zetten we zoveel als mogelijk door via Teams. Dit geldt ook voor meetings met klanten, relaties en andere externen.
Beschikbaarheid
Ondanks dat we in de basis niet op locatie werken, kunt u onverminderd rekenen op onze diensten en onze beschikbaarheid. Met betrekking tot uw (digitale) werkplekken, verbindingen, netwerken, (cloud)opslag, security en communicatie komt uw bedrijfscontinuïteit niet in gevaar.
Noodzakelijke bezoeken
Noodzakelijke (fysieke) bezoeken aan klanten gaan in principe door, op voorwaarde dat de klant hiermee instemt. Wij leven nauwlettend alle hygiëne-maatregelen na van het RIVM.
Wij verwachten bovenstaande werkwijze zeker tot de zomer van 2021 aan te houden. De richtlijnen van onze overheid zijn leidend. Wij danken u voor uw begrip. Wij blijven onverminderd bereikbaar via 0172 – 722 333 en frontoffice@asterict.nl.