Aster Menu Helpdesk0172 – 722 333
10-06-2020

Optimaliseer uw documentbeheer met SharePoint

Optimaal documentbeheer is cruciaal voor een efficiënte bedrijfsvoering. Maar het aantal bestanden binnen uw organisatie groeit. Met als gevolg: gebrekkig overzicht, verminderde efficiëntie en ondermaatse veiligheid.

Met cloudoplossingen, zoals OneDrive en SharePoint, creëert u één centraal punt waarop álle documenten staan. Collega’s kunnen ze gelijktijdig raadplegen en bewerken. U houdt de regie, reduceert onderling mailverkeer en optimaliseert de samenwerking.

Bekijk de video

Meer weten over dit onderwerp?

Vul uw gegevens in dan nemen we contact met u op:

Lees ook:

Zorgcentrum Aelsmeer: met Sharepoint naar betere zorg

In de zorg speelt het kwaliteitshandboek een belangrijke rol. Maar dan moeten verpleegkundigen het wél eenvoudig kunnen raadplegen. Zorgcentrum Aelsmeer…

Lees meer
Hulp op afstand
Vul hier de code in die u van ons krijgt:
U gebruikt een verouderde browser van Internet Explorer die niet meer wordt ondersteund. Voor optimale prestaties raden wij u aan om een nieuwere browser te downloaden. Hiervoor verwijzen wij u door naar:

browsehappy.com sluiten